Kalendarze
Kalendarze firmowe: książkowe, ścienne, biurkowe.
Z wielu powodów kalendarz reklamowy jest produktem, o który każda firma bez względu na wielkość czy branżę powinna zadbać. Na rynku jest duży wybór kalendarzy firmowych i bez problemu można dopasować ich rodzaj do określonej grupy docelowej.
Jednym z najpopularniejszych są kalendarze trójdzielne. Zwykle są bardzo lubiane przez klientów za swoją wysoką użyteczność w planowaniu czasu. Jednocześnie dają spore możliwości dla grafika przygotowującego projekt. Ładnie zaprojektowany kalendarz trójdzielny przez cały rok będzie przypominał o naszej firmie klientom. Dodatkowym atutem jest fakt, iż kalendarz trójdzielny należy do grupy tanich kalendarzy.
Drugim rodzajem kalendarza z grupy kalendarzy ściennych jest kalendarz planszowy. Jest to ten typ kalendarza, który przy indywidualnym projekcie daje największe możliwości zaprezentowania firmy. Kalendarze planszowe można indywidualizować na wiele sposobów, także pod kontem formatu i kształtu.
Ciekawe i bardzo praktyczne są również kalendarze biurkowe. Mogą mieć różne formy i rozwiązania graficzne. Ważne, aby kalendarz był czytelny a kalendarium proste w formie.
Bardzo wiele firm korzysta z kalendarzy książkowych. Decydując się na kalendarz książkowy musimy rozważyć wiele aspektów np.:
- jakie wybrać kalendarium – dzienne, tygodniowe lub mieszane?
- jaki powinien być format kalendarza – A4, A5, A6?
- jaka powinna być oprawa – z jakiego materiału i w jakiej kolorystyce?
- czy warto w kalendarzu uwzględnić wklejki z ważnymi dla firmy informacjami takimi jak: informacje o produktach, planowanym spotkaniach, targach lub innych ważnych wydarzeniach?
- czy kalendarz powinien być personalizowany?
Jak widać z powyższych informacji przygotowanie dobrego kalendarza firmowego wymaga wielu przemyśleń i decyzji i jest zadaniem, do którego należy się starannie przygotować.
Warto jednak poświęcić na to czas, gdyż jeśli zrobimy to odpowiednio dobrze to kalendarz reklamowy będzie reklamował naszą firmę przez cały rok.
Producent
Cena brutto
-
od
do