Znakowanie gadżetów reklamowych pełni ważną funkcję w działaniach reklamowych. Upominek odpowiednio oznakowany logo firmy lub produktu bardzo dobrze spełni swoją rolę w kampaniach reklamowych i pozostanie w pamięci Państwa kontrahentów.

więcej >

Zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem jak zamawiać upominki reklamowe w naszym sklepie...

więcej>

 

Znakowanie produktów

 

Znakowanie gadżetów reklamowych pełni ważną funkcję w działaniach reklamowych. Upominek odpowiednio oznakowany logo firmy lub produktu bardzo dobrze spełni swoją rolę w kampaniach reklamowych i pozostanie w pamięci Państwa kontrahentów.

Niezwykle istotną sprawą jest jakość znakowania, dlatego każdy produkt znakujemy odpowiednią dla niego metodą. Ilość kolorów znakowania zależy od ilości kolorów w logotypie firmy lub od Państwa preferencji (np. znakowanie logo 4-kolorowego można wykonać 1 kolorem, aby obniżyć koszty). Dla celów znakowania logotyp musi być przygotowany w programie graficznym w tzw.krzywych.

Jeśli nie dysponujecie Państwo tak przygotowanym plikiem, służymy pomocą naszego działu graficznego. Cena przygotowania jest uzależniona od stopnia skomplikowania logotypu. Logo przygotowane do druku przekażemy Państwu, aby mogło być wykorzystane przy innych okazjach.

 

METODY ZNAKOWANIA

 

Grawer – technika znakowania produktów za pomocą lasera. Najbardziej trwała metoda, odporna na ścieranie. Metoda obejmuje znakowanie w 1 kolorze, ponieważ laser wypala wierzchnią warstwę pokrycia gadżetu, kolor jest uzależniony od podkładu.

Tampodruk – technika nadruku kolorowego przy użyciu silikonowego stempla tzw. tamponu. Jest to metoda wykorzystywana najczęściej do znakowania powierzchni plastikowych lub metalowych. Koszt jest uzależniony od ilości kolorów oraz nakładu.

Sitodruk technika nadruku kolorowego polegająca na przeciskaniu farby przez sito rozciągnięte na ramie. Daje możliwość znakowania dużych powierzchni. Najczęściej wykorzystywana do nadruku na tkaninach, parasolach, koszulkach, parawanach , ale także na papierach i tekturach. Koszt jest uzależniony od ilości kolorów i nakładu.  

Termotransfer – jest techniką znakowania stosowaną na tkaninach. Polega na przygotowaniu logotypu na specjalnym papierze, a następnie wgrzaniu za pomocą prasy. Koszt jest uzależniony od ilości kolorów i nakładu.

Tłoczenie – technika stosowana najczęściej na takich materiałach jak skóra naturalna i ekoskóra. Polega na wykonaniu matrycy w kształcie np. logotypu, a następnie odciśniecie jej na wybranym produkcie. Metoda ta jest bardzo trwała, ale nie pozwala na zaznaczenie kolorów. Koszt uzależniony od wielkości znakowania i nakładu.

Haft – jest jedną z najstarszych i najszlachetniejszych metod znakowania. Polega na przygotowaniu programu komputerowego dla danego loga, a następnie maszynowym wykonaniu haftu. Daje możliwość znakowania wieloma kolorami, a koszt jest uzależniony od powierzchni haftu – ilości uderzeń igły hafciarskiej – oraz nakładu. Dokładna wycena jest możliwa po otrzymaniu od Państwa logotypu.

Naklejkinaklejki 3D czyli naklejki wypukłe pokryte warstwą żywicy epoksydowej. Znakowanie produktu przy pomocy naklejki 3D pozwala na zastosowanie dowolnej ilości kolorów oraz wykonanie naklejki w dowolnym kształcie.

Ponieważ koszt jest uzależniony od wielkości i nakładu naklejek dlatego wycenę przygotowujemy po uzgodnieniu z Państwem powyższych parametrów.

Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt. Służymy naszą wiedzą i doświadczeniem.

 

Zapraszamy do współpracy !

Zespół Fabryki Gadżetów

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe